RUILEN OF RETOURNEREN. GEEN PROBLEEM.


Ruilen of retourneren kan altijd binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling en zonder opgaaf van redenen. vervolgens dient  het product binnen 14 dagen na aanmelden retour retour gezonden worden. Mocht de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Is het artikel beschadigd door eigen toedoen dan kunnen we deze niet retour nemen.
. Passen mag natuurlijk wel. 
  1. Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling via het onderstaande e-mailadres weten dat je het artikel terug wilt sturen. 
    klantenservice@retrorush.nl

     
  2. Stuur daarna het artikel voor zover mogelijk in de originele verpakking samen met een kopie van de factuur en het ingevulde retourformulier naar ons terug. Klik hier om het retourformulier uit te printen
  3. Bij een retournering krijg je het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten van ons gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending  Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.  van je thuis naar Retrorush zijn voor eigen rekening 
  4. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen krijg je van ons een e-mail en binnen 10 werkdagen het volledige aankoopbedrag van je bestelling terug via de door jou eerder gekozen betaalmethode of we sturen het vervangende artikel naar je op.

''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''